koordinátor/koordinátorka projektu delegované spolupráce v Gruzii

DATUM NÁSTUPU: 1. 4. 2025, případně dle vzájemné dohody
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: Plný úvazek na dobu určitou po dobu trvání projektu, včetně pravidelných dlouhodobých služebních cest do Gruzie.
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině a angličtině zašlete na e-mailovou adresu kariera@czechaid.cz do 21. 3. 2025.

O nás

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA hospodaří s ročním rozpočtem cca 420 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
  • ČRA je akreditovaná pro implementaci projektů delegované spolupráce financovaných Evropskou komisí a aktuálně implementuje projekty s celkovým rozpočtem cca 300 mil. Kč.
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

NÁPLŇ PRÁCE

  • Koordinace implementace projektu v souladu s pravidly donora (Evropská komise) a interními směrnicemi ČRA, zajištění plynulého průběhu projektu a efektivního využití prostředků EU;
  • Podílení se na přípravě dílčích objednávek, veřejných zakázek a dotačních výzev, účast na hodnoticích komisích a kontrola plnění v souladu se smluvními podmínkami;
  • Spolupráce s projektovým týmem ČRA v Gruzii, partnery projektu a zhotoviteli dílčích realizací;
  • Příprava interních pracovních plánů, sledování harmonogramu projektu a zajištění kvality výstupů;
  • Sledování plnění projektových indikátorů, příprava pravidelných reportů pro donora a vedení ČRA, identifikace rizik a návrh řešení;
  • Finanční koordinace – spolupráce s finančním týmem na řízení rozpočtu, kontrola fakturací;
  • Vyhledávání a koordinace expertů z ČR, EU a Gruzie pro poskytnutí odborné expertizy;
  • Účast na jednáních s DEU, experty a relevantními gruzínskými partnery;
  • Další úkoly dle potřeb projektu a pokynů vedení ČRA.

POZICE VYŽADUJE

  • Státní občanství ČR/EU a trestní bezúhonnost;
  • VŠ vzdělání magisterského stupně (preferované obory: technický, ekonomický,);
  • Znalost anglického jazyka na úrovni C1 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
  • Pokročilá znalost práce s MS Office (zejm. MS Excel);
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou;
  • Analytické myšlení, schopnost samostatného rozhodování, schopnost orientace v multikulturním prostředí;
  • Vynikající organizační, komunikační a prezentační dovednosti;
  • Zkušenost s projektovým řízením;
  • Zkušenost s prací v rozvojových zemích výhodou.

Nabízíme

  • Smysluplnou práci v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce;
  • Možnost zapojení do významného mezinárodního projektu s dlouhodobým dopadem;
  • Plný úvazek na dobu určitou po dobu trvání projektu, včetně pravidelných dlouhodobých služebních cest do Gruzie (obvykle v délce 8-12 týdnů, 2-3× ročně, příp. dle potřeby projektu);
  • Plně hrazené náklady po dobu služebních cest do Gruzie (cestovné, ubytování, diety, kapesné a další výdaje);
  • Práce z kanceláře ČRA v Praze s možností home office až 2x týdně;
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba, možnost práce z domova);
  • Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.