O nás
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA hospodaří s ročním rozpočtem cca 420 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
- ČRA je akreditovaná pro implementaci projektů delegované spolupráce financovaných Evropskou komisí a aktuálně implementuje projekty s celkovým rozpočtem cca 300 mil. Kč.
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
NÁPLŇ PRÁCE
- Koordinace implementace projektu v souladu s pravidly donora (Evropská komise) a interními směrnicemi ČRA, zajištění plynulého průběhu projektu a efektivního využití prostředků EU;
- Podílení se na přípravě dílčích objednávek, veřejných zakázek a dotačních výzev, účast na hodnoticích komisích a kontrola plnění v souladu se smluvními podmínkami;
- Spolupráce s projektovým týmem ČRA v Gruzii, partnery projektu a zhotoviteli dílčích realizací;
- Příprava interních pracovních plánů, sledování harmonogramu projektu a zajištění kvality výstupů;
- Sledování plnění projektových indikátorů, příprava pravidelných reportů pro donora a vedení ČRA, identifikace rizik a návrh řešení;
- Finanční koordinace – spolupráce s finančním týmem na řízení rozpočtu, kontrola fakturací;
- Vyhledávání a koordinace expertů z ČR, EU a Gruzie pro poskytnutí odborné expertizy;
- Účast na jednáních s DEU, experty a relevantními gruzínskými partnery;
- Další úkoly dle potřeb projektu a pokynů vedení ČRA.
POZICE VYŽADUJE
- Státní občanství ČR/EU a trestní bezúhonnost;
- VŠ vzdělání magisterského stupně (preferované obory: technický, ekonomický,);
- Znalost anglického jazyka na úrovni C1 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- Pokročilá znalost práce s MS Office (zejm. MS Excel);
- Řidičský průkaz sk. B výhodou;
- Analytické myšlení, schopnost samostatného rozhodování, schopnost orientace v multikulturním prostředí;
- Vynikající organizační, komunikační a prezentační dovednosti;
- Zkušenost s projektovým řízením;
- Zkušenost s prací v rozvojových zemích výhodou.