O nás
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
NÁPLŇ PRÁCE
- Monitorování a zajišťování souladu s právními předpisy a interními politikami;
- Kontrola shody vnitřních předpisů, procesů a postupů s požadavky platných právních předpisů ČR i norem EU a předcházení střetu zájmů;
- Kooperace při vypracovávání, aktualizaci a udržování předpisů a postupů;
- Interní kontroly dodržování předpisů a postupů;
- Koordinace řešení následků nesrovnalostí včetně vypracovávání návrhů opatření a koordinace procesních kontrol;
- Školení zaměstnanců o pravidlech a předpisech týkajících se compliance;
- Komunikace s externími regulátory a zajišťování, že organizace splňuje všechny požadavky;
- Výkon funkce manažera rizik v souladu se směrnicí řízení rizik.
POZICE VYŽADUJE
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Dokončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně – výhodou je vzdělání odpovídající požadavkům pozice, především právní vzdělání;
- Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury, zejména zákon o zadávání veřejných zakázek, rozpočtová pravidla, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;
- Profesní zkušenost z compliance a státní správy výhodou;
- Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování.