Compliance

DATUM NÁSTUPU: leden 2025, případně dle vzájemné dohody
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: 1 rok s možností prodloužení
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: strukturovaný profesní životopis a motivační dopis zašlete do 29. 11. 2024 na email: kariera@czechaid.cz

O nás

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz

NÁPLŇ PRÁCE

  • Monitorování a zajišťování souladu s právními předpisy a interními politikami;
  • Kontrola shody vnitřních předpisů, procesů a postupů s požadavky platných právních předpisů ČR i norem EU a předcházení střetu zájmů;
  • Kooperace při vypracovávání, aktualizaci a udržování předpisů a postupů;
  • Interní kontroly dodržování předpisů a postupů;
  • Koordinace řešení následků nesrovnalostí včetně vypracovávání návrhů opatření a koordinace procesních kontrol;
  • Školení zaměstnanců o pravidlech a předpisech týkajících se compliance;
  • Komunikace s externími regulátory a zajišťování, že organizace splňuje všechny požadavky;
  • Výkon funkce manažera rizik v souladu se směrnicí řízení rizik.

POZICE VYŽADUJE

  • Státní občanství ČR/EU;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Dokončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně – výhodou je vzdělání odpovídající požadavkům pozice, především právní vzdělání;
  • Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury, zejména zákon o zadávání veřejných zakázek, rozpočtová pravidla, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;
  • Profesní zkušenost z compliance a státní správy výhodou;
  • Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování.

Nabízíme

  • Zajímavou a různorodou práci v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce;
  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • Zaměstnanecké benefity:
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • stravenkový paušál
  • notebook, telefon
  • možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny

 

  • Pružnou pracovní dobu;
  • Možnost práce z domova;
  • Podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
  • Práci v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.