Administrátor projektu delegované spolupráce se zaměřením na administraci financí (Zambie)

DATUM NÁSTUPU: říjen/listopad 2024, případně dle vzájemné dohody
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: 1 rok s možností prodloužení na dobu trvání projektu (3 roky)
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis zašlete na e-mailovou adresu kariera@czechaid.cz do 27. 9. 2024.

O nás

O České rozvojové agentuře:

Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.

NÁPLŇ PRÁCE

Pracovní náplň:

  • Spolupráce na přípravě rozpočtů a reportů pro projekt DS v Zambii (roční, měsíční, ad hoc) s projektovým týmem DS v ČR a Zambii;
  • Spolupráce na průběžném monitoringu čerpání rozpočtu projektu,  příprava finančních přehledů;
  • Spolupráce při přípravě smluv, dodatků, objednávek a proplácení faktur souvisejících s realizací projektu DS;
  • Spolupráce na přípravě finančních predikcí projektu ;
  • Zajištění souladu s interními finančními směrnicemi a postupy
  • Asistence při interních i externích finančních kontrolách a auditech;       
  • Aktivní spolupráce s projektovým týmem DS jak v ČR, tak v Zambii.

POZICE VYŽADUJE

Požadavky kladené na uchazeče:

  • Státní občanství ČR/EU;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně (obor finance či finanční management výhodou);
  • Zkušenost z oblasti administrativy/financí alespoň 2 roky;
  • Zkušenost s finančním řízením projektů výhodou;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office, s důrazem na Excel);
  • Samostatnost, proaktivní přístup;
  • Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie.

Nabízíme

Nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci na projektech EU
  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku,
  • Možnost pracovního růstu;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • Možnost pravidelných zahraničních služebních cest do Zambie;
  • Zaměstnanecké benefity:
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • stravenkový paušál
  • notebook, telefon
  • možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny
  • Pružnou pracovní dobu;
  • Možnost práce z domova;
  • Podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
  • Práci v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.