O nás
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
NÁPLŇ PRÁCE
- Příprava smluv, dodatků, objednávek a proplácení faktur, souvisejících s realizací projektu delegované spolupráce;
- Účast na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
- Monitoring smluv v rámci projektu delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s projektovým manažerem, finančním manažerem a oddělením administrativy;
- Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektu delegované spolupráce a jejich koordinace;
- Spolupráce na koordinaci projektu, příprava reportů, komunikace s partnery, medializace
- Aktivní spolupráce s vedoucím týmu DS a projektovými manažery v Zambii;.
- Průběžný monitoring implementace projektu a pravidelné informování vedoucího teamu delegované spolupráce.
POZICE VYŽADUJE
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně;
- Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
- Zkušenost z oblasti administrace projektů výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie.