Administrátor projektu delegované spolupráce / Desk officer (Zambie)

DATUM NÁSTUPU: listopad/prosinec 2024, případně dle vzájemné dohody
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: 1 rok s možností prodloužení na dobu trvání projektu (3 roky, tedy do konce projektu)
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: profesní životopis a motivační dopis zašlete do 25. 10. 2024 na email: kariera@czechaid.cz

O nás

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz

NÁPLŇ PRÁCE

  • Příprava smluv, dodatků, objednávek a proplácení faktur, souvisejících s realizací projektu delegované spolupráce;
  • Účast na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
  • Monitoring smluv v rámci projektu delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s projektovým manažerem, finančním manažerem a oddělením administrativy;
  • Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektu delegované spolupráce a jejich koordinace;
  • Spolupráce na koordinaci projektu, příprava reportů, komunikace s partnery, medializace
  • Aktivní spolupráce s vedoucím týmu DS a projektovými manažery v Zambii;.
  • Průběžný monitoring implementace projektu a pravidelné informování vedoucího teamu delegované spolupráce.

POZICE VYŽADUJE

  • Státní občanství ČR/EU;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně;
  • Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
  • Zkušenost z oblasti administrace projektů výhodou;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • Samostatnost, proaktivní přístup;
  • Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie.

Nabízíme

  • Zajímavou a různorodou práci na projektech EU
  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • Zaměstnanecké benefity:
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • stravenkový paušál
  • notebook, telefon
  • možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny

 

  • Pružnou pracovní dobu;
  • Možnost práce z domova;
  • Podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
  • Práci v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.