O nás
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
- ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.
NÁPLŇ PRÁCE
- podpora řízení dotačních programů zahraniční rozvojové spolupráce (B2B – zaměření na soukromý sektor, NNO; a další);
- administrativní podpora při zpracovávání a vyhlašování dotačních výzev;
- organizace a administrace hodnoticích komisí – příprava dílčích podkladů pro jednání, zpracování výsledků a zápisu z komise, příprava právních aktů a podkladů pro rozhodování poskytovatele dotací v rámci celého dotačního cyklu;
- monitoring a kontrola realizace podpořených dotačních projektů (vypořádávání průběžných, ročních a závěrečných zpráv, účast na monitorovacích návštěvách u realizátorů);
- evidence a zpracování žádostí o dotaci a změny dotačních rozhodnutí v informačním systému včetně kontroly finančního vyúčtování a podkladů pro platby;
- spolupráce na finančním řízení, aktualizaci strategických i metodických dokumentů a nezávislých hodnoceních dotačních programů;
- komunikace a prezentace dotačního mechanismu příjemcům podpory i spolupráce se zainteresovanými účastníky programů/projektů napříč celou organizací (organizování kulatých stolů a seminářů pro potenciální žadatele);
- příprava podkladů pro publikační činnost ČRA (články na web, výroční zprávy, informování veřejnosti);
- ad hoc agenda dle zadání.
POZICE VYŽADUJE
- státní občanství ČR/EU;
- trestní bezúhonnost;
- dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně;
- praxe v oblasti administrativy/dotací ve státním nebo neziskovém sektoru výhodou;
- znalost angličtiny alespoň na úrovni B1; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (C2);
- znalost projektového cyklu či zkušenost s řízením projektů výhodou;
- znalost práce s kancelářskými programy (MS Office), především dobrá uživatelská znalost MS Excel;
- Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup, flexibilita a smysl pro týmovou spolupráci, schopnost efektivně plánovat a organizovat práci pro sebe i v rámci dotačního týmu, komunikativnost a důslednost.