detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice: Junior finanční administrátor projektu delegované spolupráce (Zambie)
6.12.2023
Do našeho týmu hledáme jazykově vybaveného/vybavenou, schopného/nou, pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni ideálně se zkušenostmi z oblasti finančního řízení projektů, s velmi dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi, který/která bude zajišťovat podporu finančního managementu projektu delegované spolupráce.
O České rozvojové agentuře:
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz
Náplň práce:
- Podpora finančního managementu projektu delegované spolupráce (DS) dle požadavků ČRA a podmínek Evropské komise (EK);
- Spolupráce na přípravě rozpočtu a jeho průběžný management
- Příprava a monitoring finančních plánů projektu (ve spolupráci s projektovými manažery)
- Spolupráce na přípravě kvartálních, pololetních, ročních a ad hoc reportů projektu
- Komunikace s partnerskými institucemi v zahraničí a EK ohledně veškerých otázek, týkajících se finančního managementu projektu DS;
- Operativní zpracování podkladů v případě auditních kontrol;
- Aktivní spolupráce s vedoucím teamu DS, účetní/m a projektovými manažery DS;
Kvalifikační požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně bakalářského stupně;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů výhodou;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů, financovaných z prostředků EU výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (C2)
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie (krátkodobé služební cesty);
Nabízíme:
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou v délce 1 roku, s možností prodloužení;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace s kanceláří v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- stravenkový paušál
- notebook, telefon
- možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny
- Pružná pracovní doba;
- Možnost práce z domova;
- Podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru;
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.
Datum nástupu: leden/únor 2024, případně dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis (oba dokumenty v češtině i angličtině) do 20.12.2023.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Truijensová (tel.: 251 108 105), email: truijensova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.