Program sociální péče a inkluzivního vzdělávání pro děti s postižením v provincii Takeo
Dotace: Program sociální péče a inkluzivního vzdělávání pro děti s postižením v provincii Takeo
Doba realizace: 2013 - 2015
Realizátor: Charita ČR
Rozpočet pro rok 2013: 2 500 000 Kč
Rozpočet pro rok 2014: 3 000 000 Kč
Rozpočet pro rok 2015: 3 000 000 Kč
Doba realizace: 2013 - 2015
Realizátor: Charita ČR
Rozpočet pro rok 2013: 2 500 000 Kč
Rozpočet pro rok 2014: 3 000 000 Kč
Rozpočet pro rok 2015: 3 000 000 Kč
09/2013/06, 09/2014/03, 09/2015/03
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
8 500 000 Kč
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
2013 - 2015
(DOBA REALIZACE)
(DOBA REALIZACE)
Cílem projektu je zvýšit školní docházku dětí s postižením v provincii Takeo a zvýšit kvalitu školních strategií a předpisů pro inkluzivní vzdělávání postižených dětí. Díky projektu se ve vybraných okresech provincie Takeo zefektivní systém sociální a zdravotní péče pro děti s postižením, budou zorganizovány osvětové kampaně v místních komunitách a za pomoci místních komunit se vybudují bezbariérové přístupy do škol. Projekt se také zaměřuje na zlepšování zdravotní péče na lokální úrovni a budování kapacit místních zdravotníků. Další částí projektu je budování kapacit učitelů a vedoucích pracovníků škol.
Ve spolupráci s nově zformovanými školními výbory budou vytvořeny výukové materiály pro učitele a více než dvě stě učitelů ze všech projektových škol bude proškoleno. Posledním výstupem projektu je pak budování kapacit pracovní skupiny, která se skládá ze zástupců okresních, provinčních i národních vzdělávacích úřadů. Hlavní rolí pracovní skupiny bude podílet se na vedení a implementaci projektu, pravidelně komunikovat s kambodžským MŠMT a zajišťovat synergii projektu s vládní strategií pro vzdělávání.
Ve spolupráci s nově zformovanými školními výbory budou vytvořeny výukové materiály pro učitele a více než dvě stě učitelů ze všech projektových škol bude proškoleno. Posledním výstupem projektu je pak budování kapacit pracovní skupiny, která se skládá ze zástupců okresních, provinčních i národních vzdělávacích úřadů. Hlavní rolí pracovní skupiny bude podílet se na vedení a implementaci projektu, pravidelně komunikovat s kambodžským MŠMT a zajišťovat synergii projektu s vládní strategií pro vzdělávání.