Podpora hospodářského rozvoje venkova v provinciích Selenge a Zavkhan, Mongolsko
Dotace: Podpora hospodářského rozvoje venkova v provinciích Selenge a Zavkhan, Mongolsko
Realizátor: ADRA
Výše prostředků na projekt ze ZRS ČR pro rok 2012: 542 344 Kč
Výše prostředků na projekt ze ZRS ČR pro rok 2013: 684 733 Kč
Výše prostředků na projekt ze ZRS ČR pro rok 2014: 684 733 Kč
Rozpočet pro rok 2015: 650 000 Kč
Realizátor: ADRA
Výše prostředků na projekt ze ZRS ČR pro rok 2012: 542 344 Kč
Výše prostředků na projekt ze ZRS ČR pro rok 2013: 684 733 Kč
Výše prostředků na projekt ze ZRS ČR pro rok 2014: 684 733 Kč
Rozpočet pro rok 2015: 650 000 Kč
19/2012/33, 19/2013/31, 19/2014/31, 19/2015/31
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
2011-2015
(DOBA REALIZACE)
(DOBA REALIZACE)
Projekt má za cíl přispět k trvalému ekonomickému rozvoji a snížení chudoby venkovského obyvatelstva. Hlavní myšlenkou projektu je rozšíření družstevního modelu. Projekt se zaměřuje na řešení problémů venkovských komunit při zajišťování živobytí poskytováním služeb a školení přispívajících k podnikání a profesních školení vedoucích k tvorbě trvalých pracovních příležitostí pro místní obyvatelstvo.
V uplynulém roce byla uskutečněna řada školení pro členy místních kooperativ pro jejich úspěšný provoz a prohloubena spolupráce s místní samosprávou v Selenge i v Zavkhanu. Družstevní skupiny pracovaly na plánování a organizaci své práce, zaváděly do praxe nové struktury řízení, zdokonalovaly marketing svých produktů a navazovaly obchodní kontakty v rámci účasti na regionálních a národních obchodních výstavách, kde se představily s různými druhy zeleniny a mléčných výrobků, což dopomohlo ke zvýšení objemu prodeje.
V uplynulém roce byla uskutečněna řada školení pro členy místních kooperativ pro jejich úspěšný provoz a prohloubena spolupráce s místní samosprávou v Selenge i v Zavkhanu. Družstevní skupiny pracovaly na plánování a organizaci své práce, zaváděly do praxe nové struktury řízení, zdokonalovaly marketing svých produktů a navazovaly obchodní kontakty v rámci účasti na regionálních a národních obchodních výstavách, kde se představily s různými druhy zeleniny a mléčných výrobků, což dopomohlo ke zvýšení objemu prodeje.