CESTA K FINANČNÍ NEZÁVISLOSTI – marketing a propagace činnosti Kola pro Afriku na r. 2021
Realizátor: Kola pro Afriku, o.p.s.
Rozpočet ZRS na rok 2021: 499 000,- Kč
Rozpočet ZRS na rok 2021: 499 000,- Kč
DP-2021-043-DO-99820
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
797 300,- Kč
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
2021
(DOBA REALIZACE)
(DOBA REALIZACE)
Posláním společnosti Kola pro Afriku je od r. 2012 rozvojová pomoc pro západoafrický stát Gambie. Pomoc Gambii spočívá v aktu darovat stará nebo nepotřebná kola. Kola pro Afriku ale nedisponují žádnou marketingovou strategií. Webové stránky a e-shop Kol pro Afriku, ale i webové stránky benefiční akce Sněhuláci pro Afriku postrádají podrobnější informace o poslání a činnosti společnosti.
Cílem projektu je zvýšit příjmy z benefičního prodeje kol a ostatních benefičních akcí tím, že dojde k vytvoření marketingové strategie. Ta by měla sjednotit komunikační linku pro činnosti a benefiční akce a pojmenovat kroky k zacílení a plnění navrhnutého marketingového plánu. Posílení reklamy a marketingu benefičních akcí Kol pro Afriku přinese navýšení příjmů z benefičního prodeje a benefičních akcí, k rozšíření podpory od individuálních dárců a k šíření osvěty o rozvojové pomoci společnosti v Gambii. Kola pro Afriku ztratila kvůli pandemii v r. 2020 nejdůležitější finanční partnerství. Pro udržení činnosti a finanční nezávislost je proto nezbytné rozšířit příjmy od individuálních dárců.
Cílem projektu je zvýšit příjmy z benefičního prodeje kol a ostatních benefičních akcí tím, že dojde k vytvoření marketingové strategie. Ta by měla sjednotit komunikační linku pro činnosti a benefiční akce a pojmenovat kroky k zacílení a plnění navrhnutého marketingového plánu. Posílení reklamy a marketingu benefičních akcí Kol pro Afriku přinese navýšení příjmů z benefičního prodeje a benefičních akcí, k rozšíření podpory od individuálních dárců a k šíření osvěty o rozvojové pomoci společnosti v Gambii. Kola pro Afriku ztratila kvůli pandemii v r. 2020 nejdůležitější finanční partnerství. Pro udržení činnosti a finanční nezávislost je proto nezbytné rozšířit příjmy od individuálních dárců.