Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí administrativního oddělení
Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz

Pracovní náplň:

  • Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;

  • Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;

  • Zodpovědnost za správu interních předpisů ČRA v gesci vedoucí/ho oddělení administrativy;

  • Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;

  • Vedení HR agendy ČRA (zajištění personálních procesů, nábor a výběr zaměstnanců, pracovně lékařská péče, příprava pracovněprávní dokumentace, správa osobních složek zaměstnanců, kariérní rozvoj (vzdělávání včetně zajištění školení BOZP, PO), hodnocení zaměstnanců,);

  • Koordinace činností kolegů/kolegyň v oddělení administrativy (sekretariát, hlavní účetní, správce rozpočtu - ekonomka, finanční manažer, , externí mzdová účetní);

  • Zastřešení agendy účetnictví, rozpočtu a výkaznictví.

  • Zajištění technického chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.);

  • Koordinace IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT.


 Na pozici potřebujete:

  • Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně na magisterském studijním programu odpovídající požadavkům pozice (management, logistika, ekonomika, finance, právo);

  • Profesní zkušenost v oblasti provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci;

  • Zkušenosti s vedením pracovního týmu;

  • Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury jakožto organizační složky státu, zejména zákon o účetnictví pro oblast tzv. vybraných účetních jednotek, zákon o rozpočtových pravidlech, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;

  • Znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle evropského referenčního rámce pro jazyky) výhodou;

  • Pokročilá znalost práce s IT (MS Office);

  • Pečlivost, důslednost strukturované, logické uvažování, odolnost vůči stresu.


Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;

  • Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v centru Prahy; možnost parkování v objektu ČRA;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);

  • Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: k 1. 4. 2023, případně dle vzájemné dohody

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis.

Datum uzávěrky přihlášek: 9. 2. 2023

Kontaktní osoba: Ing. Lenka Dolejšová (tel.: 251 108 126), email: dolejsova@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.