Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí administrativního oddělení
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.


Pracovní náplň:

  • Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;

  • Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;

  • Zodpovědnost za správu interních předpisů ČRA;

  • Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;

  • Vedení HR agendy ČRA (zajištění personálních procesů, nábor a výběr zaměstnanců, kariérní rozvoj, hodnocení pracovníků, školení, zpracování a vedení pracovněprávní dokumentace);

  • Koordinace činnosti ostatních pracovníků oddělení administrativy (sekretariát, finanční evidence, správa rozpočtu, mzdová účetní);

  • Zajištění technického chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.);

  • Koordinace IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT.


Pozice vyžaduje:

  • Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně na magisterském studijním programu odpovídající požadavkům pozice (management, logistika, ekonomika, finance, právo);

  • Profesní zkušenost v oblasti provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci;

  • Zkušenosti s vedením pracovního týmu a podřízených pracovníků;

  • Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury, zejména zákon o rozpočtových pravidlech, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;

  • Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy) výhodou;

  • Pokročilá znalost práce s IT (MS Office);

  • Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování.


Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;

  • Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v centru Prahy;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);

  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 6. 6. 2022 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu

  • Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností


Kontaktní osoba: Ing. Hynek Ciboch (tel.: 251 108 115), email: ciboch@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.