Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Risk manažer/projektový manažer
O České rozvojové agentuře:
Náplň práce
Pozice vyžaduje
Nabízíme:
Trvání pracovní smlouvy: do 31.12.2021
Datum nástupu: ihned nebo po domluvě
Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Vaše přihláška se bude skládat z:
Přihlášky zasílejte na emailovou adresu: krahulikova@czechaid.cz.
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- ČRA v současné chvíli prochází zásadní změnou procesů v oblasti administrativy a hledá pracovníky, kteří k této změně chtějí významně přispět svými dosavadními zkušenostmi;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Náplň práce
- Analýza stávajícího vnitřního kontrolního systému organizace a dokončení jeho implementace;
- Zpracování dokumentace vnitřního kontrolního systému a některých interních směrnic;
- Vyhodnocování a řízení rizik organizace, včetně posuzování příjemců podpory rozvojové pomoci;
- Příprava postupné digitalizace organizace, zejména zavedení elektronické spisové služby a plné implementace zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě.
Pozice vyžaduje
- Orientaci v oblasti legislativy administrativy státní správy (zejm. Zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek aj.);
- Zkušenost s tvorbou a vedením interní dokumentace, řízením rizik;
- Znalost problematiky poskytování zahraniční rozvojové pomoci a návazných procesů výhodou;
- Zkušenost s implementací softwarů a eGovernmentu výhodou;
- Samostatnost, spolehlivost, proaktivita, analytické myšlení;
- Výborné znalosti a zkušenosti s PC (MS OFFICE).
Nabízíme:
- Práci na zkrácený pracovní úvazek s možností přechodu na plný pracovní úvazek nebo spolupráci formou konzultací v průběhu letošního roku;
- Účast na zásadní reorganizaci organizační složky státu a vhled do oblasti poskytování rozvojové pomoci České republiky;
- Neformální a velmi přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;
- Pružnou pracovní dobu, která umožňuje sladění osobního a pracovního života (Home Office);
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenky v hodnotě 100 Kč, bezplatná jazyková výuka, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru).
Trvání pracovní smlouvy: do 31.12.2021
Datum nástupu: ihned nebo po domluvě
Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Vaše přihláška se bude skládat z:
- Strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce;
- Motivačního dopisu v českém jazyce.
Přihlášky zasílejte na emailovou adresu: krahulikova@czechaid.cz.
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.