Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Projektový manažer - Etiopie
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;

  • ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.


Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegyni/kolegu se smyslem pro detail, který/která bude všeobecně pečovat o agendu programů ZRS v gesci ČRA v Etiopii a zodpovědně sledovat jejich funkčnost a postupný vývoj.

Náplň práce:

  • Řízení projektů v Etiopii (sektory zemědělství a rozvoj venkova a udržitelné nakládání s přírodními zdroji);

  • Hodnocení projektových námětů, předkládání návrhu vhodné formy realizace (např. veřejná zakázka, dotace, rozpočtová opatření);

  • Ve spolupráci s experty a externími konzultanty příprava zadávací dokumentace, projektového dokumentu či dalších relevantních podkladů;

  • Hodnocení nabídek a návrhů projektů v rámci zadávacích a dotačních výběrových řízení;

  • Průběžná kontrola realizace projektů ZRS ČR včetně sledování souladu plnění se smluvními dokumenty, navrhování změn a doplňujících opatření, monitoring v místě realizace projektu, ověřování informací uvedených v průběžných a ročních zprávách, sledování a vyhodnocování naplňování cílů;

  • Průběžná komunikace s příslušnými zastupitelskými úřady či generálními konzuláty, realizátory projektů ZRS, institucemi partnerských zemí/místními partnery, donory aj.;

  • Vedení finančního přehledu za teritorium, sledování a vyhodnocování synergií mezi jednotlivými nástroji ZRS v daném teritoriu;

  • Spolupráce s MZV (a dalšími resorty) při přípravě strategických materiálů, příprava podkladů a informací;

  • Reportování donorům, partnerům, nadřízeným pracovníkům.


Pozice vyžaduje:

  • Státní občanství ČR a trestní bezúhonnost;

  • Ukončené VŠ vzdělání magisterského nebo bakalářského stupně, odpovídající obor výhodou;

  • Znalost angličtiny na úrovni min. B2 podmínkou, znalost amharského jazyka výhodou;

  • Znalost projektového cyklu, finančních toků v projektech a zkušenost s řízením projektů;

  • Praktické zkušenosti ze zemí Afrického rohu a orientace v oblasti zahraniční rozvojové pomoci na africkém území výhodou;

  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);

  • Samostatnost, proaktivní přístup, strukturované a logické uvažování;

  • Spolehlivost, důslednost a dobré komunikační schopnosti.


Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení business sféry s rozvojovými projekty;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku;

  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace; kanceláře v centru Prahy;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);

  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: k 1. 2. 2022, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 31. 12. 2021 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu

  • Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností


Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.