Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Finančního manažera s přesahem do vedení účetnictví pro oblast delegované spolupráce
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;


Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.

Pracovní náplň:

  • Podílí se na sestavování ročních rozpočtů zejména pro oblast delegované spolupráce v rámci projektů zahraniční rozvojové spolupráce spolufinancovaných z prostředků EU v partnerských zemích a přehledu o jejich čerpání;

  • Podílí se na vedení finančního účetnictví ČRA zejména v oblasti účtování:

    • poskytnutých dotací/transferů v rámci delegované spolupráce mezi EU a ČRA;

    • souvisejících nákladů a odhadované výše poskytnutého transferu/dotace při dodržení zobrazení věcné a časové souvislosti nákladů a zobrazení konečné výše poskytnutého transferu/dotace v rámci vypořádání po ukončení projektu;

    • výnosů v případě vypořádání transferu/dotace realizovaného formou zálohy spolu se zúčtováním poskytnutých záloh;

    • dalších souvisejících operacích v souladu se zákonem o účetnictví a prováděcími právními předpisy pro tzv. vybrané účetní jednotky, kterými jsou organizační složky státu.



  • Plní funkci správce rozpočtu / hlavní účetní v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole pro oblast zobrazení výdajů a příjmů souvisejících s financováním/spolufinancováním projektů/dotací v rámci delegované spolupráce mezi EU a ČRA

  • Zpracovává:

    • přehled o finančních tocích ČRA a podklady pro Výkaz pro hodnocení plnění příjmů a výdajů,

    • další reporting v souladu s požadavky platné legislativy upravující oblast vykazování dotací/transferů spolufinancovaných z rozpočtu EU směrem k EU a dále dle požadavků/zadání vedení ČRA.




Pozice vyžaduje:

  • Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;

  • Ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání prvního stupně ekonomického zaměření, ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně výhodou;

  • Znalost právních předpisů upravujících účetnictví pro tzv. vybrané účetní jednotky;

  • Profesní zkušenost se zobrazením skutečností v účetnictví a výkazech organizačních složek státu výhodou;

  • Znalost anglického jazyka;

  • Znalost práce s IT (MS Office);

  • Pečlivost, spolehlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování.


Nabízíme:

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, případně částečného úvazku (0,8);

  • Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kancelář v historickém centru Prahy;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);

  • Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: dle vzájemné dohody: 1. 1. 2023

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis. 

Datum uzávěrky přihlášek: 22. 11. 2022

Kontaktní osoba: Ing. Lenka Dolejšová (tel.: 251 108 126), email: dolejsova@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.