Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor veřejných zakázek
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;

  • ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz


Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegyni/kolegu se smyslem pro detail, který/která bude všeobecně zajišťovat agendu administrace veřejných zakázek z programů ZRS v gesci ČRA a zodpovědně sledovat jejich funkčnost a podílet se na procesním rozvoji.

Pracovní náplň:

  • Koordinace postupů ČRA při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacích řízení;

  • Příprava, kompletace a revize zadávacích dokumentací veřejných zakázek na dodávky zboží, služeb a stavebních prací v souvislosti s realizací projektů zahraniční rozvojové spolupráce ČR;

  • Spolupráce na zajištění procesu přípravy a realizace výběrových řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek;

  • Koordinace spolupráce sektorových specialistů, externích odborníků a konzultantů s firmami pověřenými ČRA výkonem zadavatelské činnosti;

  • Evidence a vyhodnocení průběhu veřejných zakázek (včetně dohledu nad plněním zákonných termínů), zveřejňování informací na profilu zadavatele;

  • Administrace zakázek malého rozsahu;

  • Práce s elektronickým nástrojem pro zadávání veřejných zakázek;

  • Evidence/uveřejňování dokumentů v registru smluv podle zákona 340/2015 Sb.;

  • Příprava metodických pokynů a modelových dokumentů v rámci výběrových řízení veřejných zakázek, metodická a poradenská činnost v oblasti VZ;

  • Sledování trendů a legislativních změn v rozsahu zpracovávané agendy.


 

Na pozici potřebujete:

  • Státní občanství ČR;

  • Trestní bezúhonnost;

  • Ukončené vyšší odborné nebo VŠ vzdělání bakalářského stupně,

  • Znalost problematiky veřejných zakázek a legislativy zadávání VZ, profesionální zkušenost se zadáváním veřejných zakázek je výhodou;

  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;

  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);

  • Samostatnost, proaktivní přístup, strukturované a logické uvažování;

  • Spolehlivost, důslednost a dobré komunikační schopnosti;


Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení business sféry s rozvojovými projekty;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného nebo zkráceného pracovního úvazku;

  • Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace; kanceláře v centru Prahy;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);

  • Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. do 12. platové třídy.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: k 1.1.2023, případně dle vzájemné dohody

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis. 

Datum uzávěrky přihlášek: 22. 11. 2022

Kontaktní osoba: Ing. Lenka Dolejšová (tel.: 251 108 126), email: dolejsova@czechaid.cz

 

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.