Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor veřejných zakázek
O České rozvojové agentuře:
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegyni/kolegu se smyslem pro detail, který/která bude všeobecně pečovat o agendu administrace veřejných zakázek z programů ZRS v gesci ČRA a zodpovědně sledovat jejich funkčnost a postupný vývoj.
Pracovní náplň:
Požadavky kladené na uchazeče:
Nabízíme:
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: k 1.1.2022, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška se bude skládat ze:
Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
- ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegyni/kolegu se smyslem pro detail, který/která bude všeobecně pečovat o agendu administrace veřejných zakázek z programů ZRS v gesci ČRA a zodpovědně sledovat jejich funkčnost a postupný vývoj.
Pracovní náplň:
- Koordinace postupů ČRA při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacích řízení;
- Příprava, kompletace a revize zadávacích dokumentací veřejných zakázek na dodávky zboží, služeb a stavebních prací v souvislosti s realizací projektů zahraniční rozvojové spolupráce ČR;
- Spolupráce na zajištění procesu přípravy a realizace výběrových řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek;
- Koordinace spolupráce sektorových specialistů, externích odborníků a konzultantů s firmami pověřenými ČRA výkonem zadavatelské činnosti;
- Evidence a vyhodnocení průběhu veřejných zakázek (včetně dohledu nad plněním zákonných termínů), zveřejňování informací na profilu zadavatele;
- Administrace zakázek malého rozsahu;
- Práce s elektronickým nástrojem pro zadávání veřejných zakázek;
- Evidence/uveřejňování dokumentů v registru smluv podle zákona 340/2015 Sb.;
- Příprava metodických pokynů a modelových dokumentů v rámci výběrových řízení veřejných zakázek, metodická a poradenská činnost v oblasti VZ;
- Sledování trendů a legislativních změn v rozsahu zpracovávané agendy.
Požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené vyšší odborné nebo VŠ vzdělání bakalářského stupně,
- Znalost problematiky veřejných zakázek a legislativy zadávání VZ, profesionální zkušenost se zadáváním veřejných zakázek je výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup, strukturované a logické uvažování;
- Spolehlivost, důslednost a dobré komunikační schopnosti;
Nabízíme:
- Zajímavou práci zahrnující propojení business sféry s rozvojovými projekty;
- Pracovní poměr v rozsahu plného nebo zkráceného pracovního úvazku;
- Neformální a velmi přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace; kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);
- Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: k 1.1.2022, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška se bude skládat ze:
- Strukturovaného profesního životopisu
- Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností
Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.