Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor projektů delegované spolupráce
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude pečovat o agendu přípravy a administrace projektů delegované spolupráce.

Pracovní náplň:

  • Příprava objednávek, smluv a smluvních dodatků, likvidace faktur souvisejících s realizací projektů delegované spolupráce;

  • Účast na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;

  • Monitoring plnění smluv v rámci projektů delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s finančním manažerem a oddělením administrativy;

  • Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektů delegované spolupráce a jejich koordinace;

  • Účast na přípravě návrhů nových projektů delegované spolupráce v souladu s pravidly Evropské unie.


Požadavky kladené na uchazeče:

  • Státní občanství ČR;

  • Trestní bezúhonnost;

  • Ukončená středoškolské vzdělání;

  • Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;

  • Zkušenost s přípravou účetních podkladů či fakturací velmi vítána;

  • Zkušenost s administrací projektů financovaných z Evropské unie výhodou;

  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;

  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);

  • Samostatnost, proaktivní přístup;

  • Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.


Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;

  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru)

  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 6. 6. 2022 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu

  • Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností


Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.