Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor projektů delegované spolupráce
O České rozvojové agentuře:
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude pečovat o agendu přípravy a administrace projektů delegované spolupráce.
Pracovní náplň:
Požadavky kladené na uchazeče:
Nabízíme:
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 6. 6. 2022 se bude skládat ze:
Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude pečovat o agendu přípravy a administrace projektů delegované spolupráce.
Pracovní náplň:
- Příprava objednávek, smluv a smluvních dodatků, likvidace faktur souvisejících s realizací projektů delegované spolupráce;
- Účast na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
- Monitoring plnění smluv v rámci projektů delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s finančním manažerem a oddělením administrativy;
- Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektů delegované spolupráce a jejich koordinace;
- Účast na přípravě návrhů nových projektů delegované spolupráce v souladu s pravidly Evropské unie.
Požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončená středoškolské vzdělání;
- Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
- Zkušenost s přípravou účetních podkladů či fakturací velmi vítána;
- Zkušenost s administrací projektů financovaných z Evropské unie výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
Nabízíme:
- Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru)
- Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 6. 6. 2022 se bude skládat ze:
- Strukturovaného profesního životopisu
- Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností
Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.