Česká rozvojová agentura vyhlašuje poptávku na externího spolupracovníka Externí administrátor
O České rozvojové agentuře:

  • ČRA je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS ve dvanácti partnerských zemích;

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí. Nabízíme zajímavou práci v příjemném kolektivu s řadou zaměstnaneckých benefitů;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


 

Pracovní náplň:

Jedná se o administrativní podporu přibližně pětičlenného týmu.

  • příprava oficiálních dopisů a dalších dokumentů agentury

  • administrativní podpora při přípravě smluv a dodatků smluv

  • příprava podkladů pro systém evidence projektů

  • administrace změn v systému evidence projektů

  • spolupráce s PR oddělením - příprava materiálů, fotografií, kontrola a aktualizace webu, formální kontrola PR materiálů realizátorů

  • příprava podkladů pro výkaznictví a reportování

  • ediční práce a korektury (např. u projektové dokumentace)

  • vypořádání proplacení faktur

  • rešerše dat, podkladů

  • částečný zástup v případě služební cesty zaměstnanců

  • vytváření účelových dotací v interním systému

  • administrace průběžných/ročních/závěrečných zpráv

  • vytváření dotačních dokumentů

  • organizační zajištění schůzek a seminářů


Požadavky kladené na uchazeče:

  • Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je vzdělání odpovídající požadavkům pozice;

  • Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (www.msmt.cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy);

  • Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování;

  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);

  • Předchozí zkušenost s administrativou a kancelářskými pracemi výhodou;


Vaše přihláška se bude skládat z:

  • Strukturovaného profesního životopisu.

  • Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností.


Nabízená forma spolupráce: smlouva o spolupráci s hodinovou sazbou. Předpokládaný rozsah spolupráce je 20 hodin týdně.

Předpokládaný termín zahájení spolupráce je ke dni 1.2.2020, případně lze řešit dohodou.

Přihlášky zasílejte do neděle 26.1.2020,  na emailovou adresu: jurnost@czechaid.cz

Kontaktní osoba: Ing. Jaromír Jurnost, tel.: 251 108 126.

 

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo poptávku kdykoli zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.